Zpříjemněte si pobyt v bazénu osvěžujícím drinkem a umístěte ho do stylového držáku s oblíbeným motivem plameňáka! ->KLIK<-
víceReklamace
Úvod Reklamace
Reklamace a reklamační řád
-
Zakoupili jste u nás zboží, které po nějaké době přestalo pracovat k Vaší spokojenosti?
- Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratší možné době, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamace, jak nám ukládá zákon.
- Jak tedy postupovat v tomto případě, když chcete reklamovat zboží zakoupené v našem internetovém obchodě?
- Kompletní výrobek pošlete na adresu naší provozovny (uvedena níže). K zásilce přidejte důvod reklamace a popis závady.
Darkovamanie.cz
Monika Zelená, Čekanice 57, 390 02 Tábor
Výrobky s neodstranitelnou závadou
- Pokud bude reklamované zboží vyhodnoceno jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo budete chtít vyměnit zboží za nový výrobek.
Náklady spojené s reklamací
-
Pokud je Vaše reklamace oprávněná, máte právo na náhradu nákladů spojených s vyřizováním reklamace. Jedná se o základní poštovné nutné k zaslání zboží k opravě do sídla firmy (prodávajícího).
Neoprávněná a neuznaná reklamace
-
Nárok na náhradu těchto nákladů, ale nemáte v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.
- Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo chcete zjistit, jaký je stav reklamace, můžete nám zaslat dotaz pomocí kontaktního formuláře či napsat na uvedený email.
- Email: profieshop@gmail.com
Rádi Vám poradíme!
Kontaktní formulář